Prodáváte nebo pronajímáte nemovitost a chcete ji prezentovat co nejlépe? Nechte ji vyniknou nad konkurencí díky home stagingu.
Díky této zdánlivé maličkosti vyzdvihnete přednosti interiéru s poměrně malými náklady, zato s velkým efektem. Upravená a dobře odprezentovaná nemovitost upoutá pozornost mnohem více zájemců, a je tak větší šance, že ji prodáte výhodněji.
Pokud v nemovitosti nějakou dobu bydlíte, jste na ni zvyklí a nedokážete ji vidět s odstupem. Co vám přijde v pořádku, může potenciálního zájemce odradit.
Proto je home staging považován za základní složku prodeje nemovitosti. Potenciální kupec potřebuje vidět nemovitost svýma vlastníma očima. Představit si, že v ní bude žít on, a proto by mu mohly vaše předměty denní potřeby v této vizi překážet. Rozhodně se vyplatí s nemovitostí trošku pohrát a upravit ji tak, aby prostor vypadal útulně a zabydleně, ale zároveň nechal dost prostoru na osobní vkus zájemce. Prostor by měl zkrátka v zákazníkovi vyvolat pocit, že by to mohl být jeho nový domov.